petak, 29. svibnja 2015.

Šminka za početnike/ Makeup for beginners part 1

Dobrodošli dragi moji
Danas sam za vas odabrala temu šminka za početnike :) Ovom temom željela bi pomoći curama koje tek počinju koristiti šminku i neznaju što bi.Znam kako vam je i dan danas ponekad neznam što bi izabrala jer na tržištu ima toliko togaa a nekad ima nekih stvari što toliko novca ne vrijede.Napominjem ne promoviram ništa i ovo je moje osobno iskustvo sa šminkom pa zato predlažem par stvari :) Pa da ne duljim ajmo mi krenuti hihiihi :D
Kada sam imala 15 godina počela sam se zanimati za šminku.Sve je to naravno krenulo uzimanjem maminog ruža hihi vjerujem da su sve cure skoro to radile :P Dakle vjerujem da prvo osoba koja se nikad nije bavila šminkanjem općenito treba polako krenuti.Znači da odma ne kupi ruž,olovku,puder,tekući puder jer prvo će se zbuniti drugo sigurno nebudete pogodile nijansu pudera jer se cure dan danas muče s time a i rumenilo če biti pretamno ili presvijetlo zato je moj savjet polako idite step by step :) Mi ćemo dns krenuti od šminke za oči upozoravam post će bit dugi i ukoliko fulam koje slovo nemojte zamjeriti :)
Pod šminkom za oči spada maskara,sjenilo,baza i olovka za oči i tuševi za oči ( makar mislim da za početnike je to rizično pa ću napraviti post posebno za tuševe za oči) .
Prvo što trebate ali znači baš trebate je baza za sjenilo.Zašto pitate se? Pa nemam masne kapke i te fore neke cure će si sigurno misliti.Zato jer ako ćete imati bazu sjenilo će vam duže trajati bezobzira dali imate masne kapke ili ne.Baza za sjenilo je obavezna kada se sami šminkate i idete na vjenčanje ili neki događaj.Za bazu stvarno ne morate puno novca izdovojiti ja sam probale skoro sve baze od skupih do jeftnih i mogu vam reći da koristim već jako jednu a to je od Essence i love stage baza

i love stage – baza za sjenilo za oči

Cijena se kreće oko 21 kn.Meni je odlično pogotovo za cure koje idu u školu i nemaju puno novca za trošiti.Osobno mislim da je stvarno pretjerano dati više od 20 kn za baze za sjenilo.Probala sam stvarno od skupih kao npr od Urban Decay-a,Too Faced itd..I vjerujte mi da Essence i love stage radi isto što i skuplje baze.Mislim da ovo stvarno dobro dođe curama koje stvarno nemaju toliko novca da izdvoje samo za bazu za sjenilo.Baza je odlična pogotovo za masne kapke.Nanošenje je vrlo jednostavno.Uopće puno ne treba staviti.Stavite malu kolicnu kao kap vode. Još jednu bazu preporučam to je isto od Essenca.Zove se Colour Arts eyeshadow base.

colour arts eye base

Isto još jedna odlična baza od Essenca.Nažalost mislim da su je povukli iz Hrvatke ali ako imate ebay možete tamo kupiti :) Ukoliko imate mali budžet imam jedan savjet za vas a to je da vam tekući puder može pomoći kao baza.Na prst stavite malo tekućeg pudera i nanesite na kapak i vjerujte mi držat će :) Krenimo sad na sjenila za oči.Sa sjenilama za oči možete svašta možete svakakve boje kombinirati stvarno nema kraja ali ako ste stvarno početnik preporucam u početku koristiti samo po jednu boju pa onda postepeno probati po dvije i to probati blendati :) 
Koja sjenila kupiti? Pa na tržištu stvarno jako puno boja i izbora ima ali stvarno puno.Ako imate mali budžet preporučam da probate sjenila od Catrice,Essence,Avon,Maybelline,Wet n wilde,Bourjois sjenila(na popustu znaju biti pa se isplati ako imate mali budžet),Bipa također ima svoj brend i imaju jako dobra sjenila,možete kupiti i neke palete od Make up revolution-a preko pinkpande.hr,zatim Pupa zna imati palete i često budu na akciji.Ako imate ebay račun možete i palete od 88 sjenila kupiti ili neki drugi brend :) 
Essence sjenila za oči imaju više skupina sjenila.Osobno koristim vrste quattro sjenila za oči,all about paletu,smokey eyes set i mono sjenila.Naravno sami probajte svaka osoba drugačije voli.Cijene su vrlo povoljno od 12 kn do 30 kn.Palete su malo skuplje ako se ne varam.Izuzetno su pigmentirana sjenila možda se koja truse ali opet nije toliki problem .
 
Catrice sjenila za oči 
Također veoma dobra sjenila za povoljne novce.Mislim da su čak neke cure pisale da su čak neka sjenila izvrstan dupe za Mac sjenila.Složila bi se s njima.Catrice ima puno toplih i pigmentiranih boja što ja obožavam.Paletu koju najčešće koristim je About Rose.Catrice ima i puno mat boja što je rijetko vidjeti za šminku u drogeriji većinom skoro sva sjenila imaju malo shimera u sebi :P
AVON sjenila za oči 
Iskreno moram priznati nisam misla da će me oduševiti previše ali stvarno volim kad me nešto pozitivno iznenadi.Prijateljica me nagovarala daj probaj daj probaj pa reko hajde može i otad su avon sjenila MUST HAVE kod mene :) Sjenila su izuzetno pigmentirana i povoljna pogotovo jer većina dolaze ko male paletice.Obavezno probati :) 
Maybelline color tattoo i Wet  n Wild su izvrstna sjenila za koje kažu da su istom rangu kao i skuplja sjenila poput Mac,Urban Decay-a pa čak da ima i puno duplica.Meni su stvarno odlična možda ako imate mali budžet će vam se činiti kao skupi ali probajte stvarno nećete požaliti.Izuzetno dugo traju i izvrsna pigmentacija sjenila.


Krenimo na maskare za oči.Uf kad se toga sjetim početci s maskarom haha joj sram me xD :)
Uglavnom stojim i dalje iza toga da jako kvalitetnu šminku možete naći u drogeriji i da za maskaru stvarno ne treba puno novca izdvojiti.Maskare koje preporučam su od Catrice glamour doll,Essence i love extreme-volume maskara,Bourjois maskare znaju biti na akciji i odlične su,Maybelline maskare apsolutno sve su odlične znači sve ih imam i obožavam ih :) 
Olovke za oči hmm teško mi je sad baš izdvojiti par njih jer ih jako puno imam i jako puno brendova ali budem neke izdvojila jer je ovo post za početnike zato nisam puno toga uključila jer se stvarno možete izgubiti u početku šminkanja.Preporučam Essence olovke za oči dolaze u puno boja,Catrice olovke za oči,Nyx olovke za oči nažalost samo ih online možete nabaviti preko ebaya ili neke stranice s kozmetikom :) Preporučam da sami probate sebi naći olovku za oči jer stvarno smo svi drugačiji.

Za tekuće tuševe,gel tuševe, i tekuća sjenila imat ću poseban post samo o tome jer smatram da je to jedno od težih stvari za početnike :) Hvala na čitanju i lijep pozdrav :)  





Nema komentara:

Objavi komentar