utorak, 19. svibnja 2015.

Film-Početak / Inception (2010)

Pozdrav svima želim vam dati svoja mišljenja o pojedinim filmovima.Obožavam gledati filmove ali baš obožavam.Obitelj me zove filmofilac kao jer previše gledam filmove i baš me briga :P
Danas za vas imam film -Početak / Inception (2010) PG-13
Trajanje filma-148 min
Filmski žanr-Action, Mystery, Sci-Fi
Opis filma
Leonardo DiCaprio je Dom Cobb, muškarac koji posjeduje mogućnost manipuliranja snovima. Zahvaljujući ovoj fantastičnoj sposobnosti Cobb je postao iznimno tražen od strane moćnih korporacija koji koriste njegove jedinstvene vještine kako bi nadmudrili konkurenciju i domogli se vrijednih informacija. Ipak, njegov najnoviji zadatak je drugačiji od bilo čega što je prije radio.Film je dobitnik 142 nagrade od kojih je potrebno istaknuti četiri nagrade Oscar i to za najbolje specijalne efekte, najbolji zvuk, najbolju montažu zvuka, najbolju kameru te pregršt drugih nagrada i nominacija.Christopher Nolan ovaj je scenarij pisao 7 godina, a film je dobio izvanredne ocjene kritičara. -Posuđeno s moj filma.
Trailer za film 
Moje mišljenje o filmu
Iskreno ne volim ovakve filmove a kamoli taj žanr ali moram priznati da me je oduševio.Veoma dobar psihološki film.Naravno moram napomenuti da je i SCI-FI tako da društvo koje taj žanr baš ne voli neka preskoči makar mislim da bi vam se svidio.Film drži radnju do samog kraja.Nije mi uopće bilo dosadno niti sam prevrtila da dođem do kraja.Odlični glumci i radnja.Na imdb-u je ocjena 8,8 moram se složiti s njima ja bi čak dala i 8 maka nisam službeno kritičar ali ako pogledate film znati ćete zašto ta ocjena.Ne želim puno toga otkrivati da nebi pokvarila nešto.Preporučam ga :P 

Nema komentara:

Objavi komentar