utorak, 7. listopada 2014.

Introducing blog

Dobrodošli na Malu Leptiricu blog.


Nadam se da će vam se svidjeti i da ćete ga pratiti i komentirati. :) 
Pošto su meni veliki hobiji šminkanje i fotografiranje odlučila sam i ja probati blog life :P 
Nova sam u ovome tako da nemojte zamjeriti ako i pogrijesim koje slove il napisem rijeci koje nemaju smisla haha :P imaaam veliku tremuuu! :) Bit će tu svega od mode do šminke,recenzije proizvoda,fotografija koje sam ja slikala,savjeta,ma svega :) 
Nadam se da će te ga gledati pošto neće biti previše toga za čitat jer ću se prije svega bazirati na slikama, ali bit će tu i za čitat, ponekad hihihi :) Lijep pozdrav :) 



Welcome to Malu Leptiricu blog. 



I hope you enjoy it and that you will follow and comment. :) 

Since my big hobbies are makeup and photography, I decided to make a blog :)

I'm new at this so do not mind if you find a mistake :) There will be everything from fashion to makeup, product reviews, photos that I took , tips, :)
 Regards :) 

Nema komentara:

Objavi komentar