nedjelja, 28. lipnja 2015.

Šminka za početnike/ Makeup for beginners part 2

Pozdrav svima dugo me nije bilo radi obaveza ali sad sam tu pa da krenemo :)
U današnjem postu imam za vas temu rumenila.Oni služe za vaše obraze kako bi vam dodatno istaknuli prirodno rumenilo na obrazima ili promjenili.Većinom se ljeti koriste brončane i zlatne nijanse a zimi crvene i ružićaste nijanse.Pitate se ako ste početnik kako se i koliko se nanosi pa nije prevelika znanost.Većina ljudi nanosi rumenilo tako da se nasmije pa po obrazima nanese kistom i bila sam i ja među njima ali nećete vjerovati to je krivi potez.Poznati vizažisti govore kako se rumenilo nanosi tako da se usne napucu i onda se nanosi jer tako spriječavate da vam rumenilo padne s obraza i da vam ne ostane one krute crtice oko usni kada se nasmijete.Nisam baš vjerovala jer sam misla kako je ovaj prvi način točan ali kada sam probala ovo drugo i pravilno shvatila sam da sam u krivo nanosila rumenilo.Zato cure napućite usnice tj duck face haha i nanesite.Ako ste početnik nemojte pretjerivati u boji i dobro razmažite kistom.Nemojte stavljati krugove i tapkati u njima ispast ćete jako čudno xD. Znači vrlo je jednostavno kada napravite duck face xD krenite kistom po jagodičnoj kosti gore i dole.Da bi vam bilo lakše stavila sam vam sliku :)

Znači vrlo je jednostavno.Ako vam je potreban video odite na youtube i tamo ćete nači puno videa o rumenilima i kako se nanosi.Ali s rumenilom nemojte pretjerivati jer ono bi trebalo biti što prirodnije jer će vam onda sva šminka doći do izražaja a ako ćete pretjerati izgledat ćete jako čudno.Krenimo sad od proizvoda.Mnogi će vam reći omg Nars i MAC su najbolja priznajem veoma su dobra ali budimo realni cijene su previše i večina nas ne voli davat toliko novca za jedan mali proizvod.Zato sam za vas napravila popis rumenila koji su veoma dobri i skoro identični njima ako ne vjerujtete upišite u gugl i vidjet ćete da su cure zadovoljne njima.Pa dakle krenimo od Essence rumenila.
Osobno koristim i obožavam essence silky touch.Veoma sam zadovoljna njima a tek cijena je odlična za cure s niskim budžetom.
Imate veliki izbor nijansi od svjetlih do tamnjih.Veoma su pigmentirani i dugo traju.Slobodno ih proguglajte i vidjet ćete kako ih cure hvale.Smatram da su oni jako dobar izbor za cure koje tek počinju sa šminkom.Cijena je oko 20setak kuna.Krenimo dalje na Catrice rumenila.
Oboožavam njihovo pakiranje neznam zašto ali bas mi je slatko hihi.Njih sam počela nedavno koristit i mogu reći da su mi vrlo dobri i jako pigmentirani.
Ima toliko lijepih boja i tako lijepo pristaju na licu i razmazuju se odlično,Veoma sam zadovoljna večinom sa Essence i Catrice nećete pogriješiti.Ispričavam se ako negdje ne stavim slovo malo mi šteka tipkovnica hihih.Sad krenimo na malo skuplja ali opet pristupačna rumenila koja meni iskreno su bolja od Nars i Mac rumenila a to su AVON i Bourjois rumenila.Ne mogu vam opisati koliko su pigmentirani i boje kako su prelijepe i ne truse se. Ova rumenila su od Avona.Često znaju biti na akciji.Preporučam da ih probate.

A za šećer na kraju moj najdraži Bourjois.Njihova rumenila su veoma hvaljena u svijetu.Izuzetno su pigmentirana i jako dugo ostaju na obrazima.Boje su preeeelijeeepeeee :) Često znaju biti na akciji pa ih onda uzmite i procjenite i vi :) 
U pakiranju kao i rumenila od Avona dolazi mali kistić meni osobno pomogne kada ne mogu naći svoj kist za rumenilo.O kistovima čemo imati posebnu temu :) Hvala i ugodan dan :)  



Nema komentara:

Objavi komentar