srijeda, 29. travnja 2015.

Catrice glamour doll volume mascara

Pozdrav svima danas za vas imama Catrice glamour doll volume mascara. Meni je ovo jedna od najboljih maskara koje sam ikad probala.Moram priznati da nisam očekivala da će me toliko oduševiti i da će mi postati jedna od najviše korištenih proizvoda.Catrice inače ima jako dobre proizvode ali za maskaru sam uvijek bila vjerna samo jednoj marki a to je Maybelline.Nijedna me nije oduševila niti mi je mogla biti ni blizu ko Maybelline maskare dok nisam probala Catrice.Najdraže mi je kada me tako proizvod oduševi.Catrice glamour doll volume mascara možete naći u Mulleru ili Kozmu po cijeni oko 34 kn tako nešto.Jako jeftino za kvalitetnu maskaru.Primjetila sam da cure na internetu imaju različita mišljenja o njoj.Neke je obožavaju a neke ne vole.Meni je odlična.Kada vidim komentare poput meni se ne sviđa četkica i ne valja mi zato.Oprostite ali to mi je glupost živa.Ako vam se četkica ne sviđa onda kupite kistić za maskare ili iskoristite stari od druge,ili više i bolje slojeva nanesite.Smatram da općenito kistovi koji dobimo uz kozmetiku ne znače da po tome procjenimo kvalitetu kozmetiku.Normalno je da neki valjaju ili ne valjaju koje dobimo uz proizvod.Izuzetno sam zadovoljna s njome.Meni je maskara izdržala skoro cijeli dan na krstitkama.Dobim taj volumen ali opet prirodni.To najviše tražim kod maskare koje želim koristiti cijeli dan.Eto to je moje mišljenje kakvo je vaše? :) Lijep pozdrav vam želim :)

Catrice glamour doll volume mascara on english                                                                            
Hello everyone today I have for you is Catrice glamour doll volume mascara.To me this is one of the best mascara I've ever tried. For mascara I've always been faithful to a single brand and it's Maybelline until I ve tried  for mascara Catrice glamour doll volume mascara.Very cheap for a quality mascara.If you do not like brush that came with the mascara buy another one or applymore layers.I am very satisfied with the mascara.You get a natural volume for your eyelashes which I very like :D Try it :D 

Nema komentara:

Objavi komentar