srijeda, 1. travnja 2015.

Moment make-up Europe ruževi / Moment make-up Europe lipsticks

Veliki pozdrav svima , danas za vas imam recenziju Moment make up Europe ruževa.Vjerovatno neki od vas nisu čuli za tu kozmetiku pa da vam je predstavim . Moment make up Europe je kozmetika iz Španjolske točnije iz Barcelone.U Hrvatskoj je možete naći u bilo kojoj Offertissimi i cijene su im vrlo pristupačne 
bolje rečeno jako povoljno.
Ukoliko vas više zanima o brendu pronjuškajte google ili na njihovoj službenoj stranici  momentmake-up.com :) 

Dakle krenimo sa recenzijom njihovih ruževa.Moram priznati bila sam veoma skeptična kada sam ugledala brend na polici u Offertissimi ali ipak znatiželja je presudila i kupila sam dva ruža.Jedan je crveni a drugi rozkasti . :) 
Iskreno nisam očekivala ništa posebno,ali moram priznati oduševili su me.Odlični su i još za tako malo novca.Mogu reći da sam prilično zadovoljna s njima . Dosta dugo traju na usnama.Nijanse koje imam ja su : N3 -rozkasti i N9-crveni ali nemojte me držati za riječ jer su slova izbljedila. 

Preporučam da odete do najbliže Offertissime i da probate ruževe.Čula sam od prijateljice da su im lakovi za nokte isto odlični.Voljela bi vam preporučiti još nešto od njihove kozmetike ali nisam stigla probati zasad sam probala par ruževa i zadovoljna sam s njima.Ove sam uzela za recenziju jer od nijansi kojih imam najviše koristim te dvije nijanse. Nadam se da vam se svidjelo i slobodno u komentarima napišite svoja mišljenja o brendu,ruževima i sl. Lijep pozdrav :)

Moment make-up Europe lipsticks on english 
Hello everybody today what I have for you is a review Moment make up Europe lipsticks. Let me introduce the brand to you. Moment make up Europe is from Barcelona in Spain. In Croatia you can find their make up in any Offertissima and the prices are very affordable.More information about them you can see on momentmake-up.com :) .

Let s talk about the lipsticks. I have to admit I was very skeptical but but what happened is that I was pleasantly surprised. I can say that I am quite happy with them.Very high quality for cheap money.They last very long on lips.I I have a lot of shades but I usually use this two. I'd like to recommend you something else from their cosmetics but I haven t  tried others so far I've tried a couple of lipsticks and I am satisfied with them.Hope you liked it.. Byee: )


Nema komentara:

Objavi komentar